vineri, 18 ianuarie 2008

Obiective generale ale procesului de învăţământ

În urma procesului de învăţământ, studenţii să:

  1. cunoască elementele teoretice şi profesionale de bază ale specializării (management, marketing, administrarea afacerilor etc.)
  2. aibă acces la un grup (grupul colegilor, grupa de studenţi, grupul de prieteni studenţi, echipa de realizare a unui proiect etc.) la o reţea, la o entitate organizată (de exemplu o entitate organizată virtual este grupul de discuţii pe Internet sau platforma de învăţământ la distanţă) care să faciliteze
    1. pe de o parte interacţiunea studentului cu alţi studenţi asemănători sau care întâmpină aceleaşi probleme,
    2. pe de altă parte să asigure studentului accesul la resursele de grup (cursuri, răspunsuri la întrebări, soluţionarea unor probleme personale, accesul la ideile altor persoane şi posibilitatatea aplicării lor)
  3. cunoască cultura română în general şi cultura economică în special, valorile promovate de cultura română şi oamenii mari care au promovat aceste valori. Să ştie să răspundă la întrebări ca cine suntem noi şi cine au fost înaintaşii noştri şi ce au făcut ei? Să ştie să aprecieze cultura română în contextul european real la trecut, prezent şi viitor. Să caute în permanenţă binele, adevărul şi frumosul mai degrabă în context românesc decât în context internaţonalist. Să se preocupe în permanenţă de dezvoltarea vocabularului economic de specialitate în limba română, sensurile reale ale cuvintelor traduse, contextele în care s-au dezvoltat conceptele de specialitate şi posibilitatea dezvoltării altor concepte, idei şi modele în contextul românesc autohton. Ne străduim împreună să cunoaştem situaţia (contextul) economică şi socială din România şi orice element de progres să îl valorificăm cu referire la această situaţie.

Niciun comentariu: