duminică, 6 aprilie 2008

Despre acest blog

Acest blog cuprinde gânduri, sfaturi, recomandări, idei ale lui Dorin Coita pentru studenţi, absolvenţi, manageri, lideri şi oameni de afaceri.

Este o formă de exprimare privată pe care îl folosesc în special în calitate de cadru didactic. El cuprinde informaţii pe care eu le consider important să fie comunicate şi diseminate, reflecţii, metodologii de lucru informaţional şi didactic, valorile pe care le afirm şi promovez, concepte, elemente de discurs, articole de presă, diverse.
Mă aştept ca cititorii acestui blog să fie mai ales dintre studenţii cu care lucrez, de aceea l-am intitulat aşa (prima denumire a acestui blog a fost Pentru studenți). Voi folosi acest blog ca un material didactic suplimentar şi voi solicita uneori studenţilor ca ceea ce este scris aici să fie cunoscut şi respectat în activităţile instituţionale comune.
Principiul după care mă ghidez este acela de diversificare a modalităţilor şi mediilor de livrare a conţinutului informaţional şi didactic.

Apreciez şi mulţumesc anticipat vizitatorilor blogului dar în special comentatorilor critici şi celor care îmi vor lăsa sugestii pe care eu să le pot aplica.

7 comentarii:

florina spunea...

ce comentariu sa va trimit?

Anonim spunea...

De ce ii trebuie unui "universitar" un blog pentru a comunica cu studentii lui? De ce o alta interfata? De ce nu comunicati direct, in cadrul activitatilor curiculare, sau eventual, prin organizarea de "intalniri" mai degajate, unde puteti comunica mai putin formal? In ochii mei imaginea e urmatoarea: un profesor ascuns dupa in monitor isi "striga" cerintele in spatiul virtual. O anume masa de studenti,ascunsa de asemenea dupa monitoarele lor, le citeste, interpreteaza...si ce iese...Dumnezeu cu mila. As incuraja transmiterea mesajelor pe cale directa, iar eficienta ar fi mult mai ridicata.

Dorin Cristian COITA spunea...

Sunt foarte multe motive. Scriu doar câteva: O idee scrisă în 2007 poate fi citită și în 2012; Cu acest blog se pot întâlni mai mulți studenți decât de întâlnesc cu mine, direct, în cadrul activităților didactice; Cuvântul scris are alte valențe față de cel vorbit; Cerințele exprimate pe blog sunt mai puțin imperative, ele sunt sugestii; Blogul e un instrument de comunicare mai democrat, îl citește cine vrea. Dacă același mesaj l-aș fi transmis în fața unui auditoriu de cincizeci de studenți s-ar putea ca pe unii să nu îi intereseze; D feapt, nu am timp în activitățile cu studenții să fac altceva decât activități didactice specifice. Plus multe alte motive.

Anonim spunea...

Cine a putut oare scrie asa ceva ?
" un profesor ascuns " ?
D-L COITA un profesor deosebit . Un profesor bun ........

Daniela spunea...

Rusine sa le fie anonimilor care scriu asa ceva .

Dorin Cristian COITA spunea...

Calitatea e anonim e una implicită. În general criticile se fac sub anonimat. Desigur că eu aş prefera să ştiu cine mă critică. E OK şi aşa. Până la urmă, acest blog e şi un îndemn la critici. Am fost mai des criticat pe blog decât să îmi scrie direct, pe email. Ca să fiu mai explicit, pe email încă nu mi-a trimis nimeni critici că mă ascund în spatele email-ului :)

Anonim spunea...

Asa sunt oamenii , oamenii sunt rai , trebuie sa va obisnuiti asa cum m-am obisnuit si eu cu critici de tot felul. Si daca va scriem direct pe e-mail ce se intampla ? Nimic.... Si un e-mail se poate sterge pana la urma ........