miercuri, 21 septembrie 2011

Reveniţi mai târziu

Sunt în magazinul alimentar, supermarket local, cu coşul în mână, dimineaţa la ora 8,00 înainte de începerea programului meu într-o zi de muncă.
La raionul de servire asistată, întreb de un produs anume pe care nu îl văd în vitrină. Răspunsul vânzătoarei: "Nu avem. Reveniţi mai târziu."
Ei bine, nu voi reveni mai târziu. Probabil că voi cumpăra acel produs din altă parte, unde sigur îl vor avea. Mă gândesc dacă vânzătoarea chiar şi-a imaginat că voi reveni mai târziu, undeva pe la miezul zilei. Probabil s-a gândit că sunt pensionar sau că în miezul zilei îmi aduc aminte de produsul lipsă şi mă întorc voios la cumpărături, tocmai la magazinul care n-a avut produsul dorit de mine, dimineaţă. Că doar nu am de ales, doar nu mai există şi alte magazine alimentare în preajmă.
Ce aş fi făcut eu dacă aş fi fost în locul vânzătoarei? Sau în locul şefului vânzătoarei. Aş fi spus ceva de genul: „Ştiţi, ne străduim ca produsele noastre să fie în permanenţă proaspete. De aceea, nu facem stocuri mari de marfă şi depindem de distribuitorul de marfă. Ori acum, încă distribuitorul nu a venit, dar va sosi mai târziu cu marfă proaspătă pe care vom fi fericiţi să v-o oferim după orele 12,00”. Cu alte cuvinte, dacă produsul tot nu l-aş fi putut vinde, aş fi vândut măcar ideea de prospeţime.

Niciun comentariu: